به گفته محمدی، مشتری ناراضی به کسبوکار ضربه میزند و دیجیکالا تمام تلاش خود را برای به حداقل رساندن تعداد این مشتریها انجام میدهد.
The post مدیر تیم تجربه مشتری دیجیکالا: نمیتوان همه مشکلات را حل کرد اما میتوان آنها را به حداقل رساند appeared first on دیجیاتو.
به گفته محمدی، مشتری ناراضی به کسبوکار ضربه میزند و دیجیکالا تمام تلاش خود را برای به حداقل رساندن تعداد این مشتریها انجام میدهد.
The post مدیر تیم تجربه مشتری دیجیکالا: نمیتوان همه مشکلات را حل کرد اما میتوان آنها را به حداقل رساند appeared first on دیجیاتو.
دیدگاهتان را بنویسید