درباره کت پرو

با تیم CatPro آشنا شوید. درباره ارزش‌های اصلی، داستان و نحوه تعادل بین کار، زندگی و همه چیز ما را بیاموزید.

درباره کت پرو

داستان ما

در سال 2010، ما به عنوان یک آژانس طراحی وب شروع به کار کردیم، اما به زودی بازاریابی کاتالوگ هوشمند را کشف کردیم و عاشق آن شدیم. کت پرو در سال 2020 متولد شد تا به کسب و کارها , یک راه حل دیجیتالی ساده و در عین حال قدرتمند برای کمک به رشد آنها بدهد.

امروزه کت پرو تیمی متشکل از بیش از 20 طراح، توسعه‌دهنده، نویسنده، سخنران، عکاس، موج سوار، شطرنج بازان، مسافران جهان، رویاپردازان و افراد واقعاً خوب است.

ما از سراسر جهان هستیم، اما اشتیاق مشترکی برای ساخت یک محصول در سطح جهانی داریم. فرهنگ شرکتی ما بر اساس اعتماد، فداکاری و ارزش های مشترک است.

ساده نگه داشتن آن

سادگی، کلید موفقیت است, ما ویژگی‌های غیر ضروری یا فرآیندهای پیچیده را اضافه نمی‌کنیم. ما به جای آن، روی ساختن محصولات و خدماتی تمرکز می‌کنیم که مشتریانمان به آن‌ها نیاز دارند و دوست دارند از آن‌ها استفاده کنند. ما در کت پرو روی کیفیت و تجربه کاربر تمرکز می کنیم. ما می خواهیم محصولی بسازیم که از استفاده از آن لذت ببرید، از طراحی زیبا و عملکرد آسان گرفته تا پشتیبانی عالی از مشتری.

Catpro - کاتالوگ هوشمند
Catpro – کاتالوگ هوشمند
از راه دور اولویت ماست

از راه دور اولویت ماست

ما یک تیم بین المللی متشکل از بیش از 20 نفر از سراسر جهان هستیم. ما در زمینه تولبد و طراحی کاتالوگ هوشمند فعالیت می کنیم و متعهد به ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود هستیم. ما به دنبال استخدام بهترین استعدادهای جهان هستیم و از راه دور با یکدیگر تعامل می کنیم. ما معتقدیم که تیم بین المللی ما به ما کمک می کند تا به مشتریان خود در سراسر جهان خدماتی شخصی تر و متناسب با نیازهای آنها ارائه دهیم.

ابزارهای آنلاین (مانند Slack، Notion، GitHub و 15Five) به ما کمک می کنند در ارتباط باقی بمانیم و تیم خود را قوی نگه داریم. هر عضو تیم آزادی زندگی و کار در هر نقطه از جهان را دارد. یک بار در سال، هر تیم در مکان های مختلف برای یک “کار با هم” ملاقات می کند. ما به سوئد، ایتالیا، اسپانیا، کلمبیا و گرجستان سفر کرده ایم.

با تیم مدیریت آشنا شوید

با تیم متخصص ما که مشتاق ارائه خدمات درجه یک و ارائه نتایج استثنایی هستند، ملاقات کنید.

ما را بهتر بشناسید

با تیم CatPro آشنا شوید. درباره ارزش‌های اصلی، داستان و نحوه تعادل بین کار، زندگی و همه چیز بیاموزید.