همکاری در فروش

یکبار بفروشید و مادام العمر پورسانت بگیرید.

شریک تجاری کت پرو شوید!

ما دوست داریم تک تک کسب و کارهای ایرانی از کت پرو به عنوان ابزاری برای افزایش فروش و ارتباط بهتر با مشتریان خود استفاده کنند. این مهم بدون شریک های تجاری که به کت پرو در راستای توسعه بازارش کمک نکنند تقریبا ناممکن است.

01

سفیر فروش

تنها کسانی که فرصت‌های فروش کت پرو را ایجاد می‌کنند، سفیرهای فروش هستند. این فرصت‌ها توسط کارمندان فروش کت پرو پیگیری می‌شوند و بخشی از آنها به فروش تبدیل می‌شود.

(تقریبا به طور متوسط ۱۰ درصد)

02

همکار فروش

فروشندگان مستقل کسانی هستند که کل فرایند فروش را خودشان انجام می دهند و فرصت های تولید شده توسط آنها وارد فرایند فروش کارمندان کت پرو نمی شود.

03

کوتاه درباره کت پرو

ما در کت پرو با تکیه بر اصول سادگی سعی داریم ابزاری در اختیار کسب و کارهای ایرانی قرار دهیم که به صورت علمی بتوانند فروش خود را افزایش داده و ارتباط بهتری با مشتریان خود برقرار کنند.

توسعه هر کشور از رشد کسب وکارهای کوچک و متوسط آن کشور شروع می شود و ما به کمک شرکای تجاری تصمیم داریم در این رشد سهیم باشیم.

شریک تجاری کت پرو

درخواست همکاری

درصورتیکه در یکی از رده های توضیح داده شده می خواهید شریک تجاری کت پرو شوید با توضیحات کامل درخواست خود را به آدرس ایمیل partner@catpro.ir  ارسال کنید و یا با شماره 09102903257 تماس حاصل فرمایید.

آقای محمدی پاسخگوی شما خواهند بود

ما را بهتر بشناسید

با تیم CatPro آشنا شوید. درباره ارزش‌های اصلی، داستان و نحوه تعادل بین کار، زندگی و همه چیز بیاموزید.