شرکت های نصب داربست

داربست فلزی نوعی سازه قوی و مطمئن می باشد که در اکثر مواقع دقیقا همانی است که یک مشتری نیاز دارد . معمولا عموم مردم بر این باور هستند که سازه داربست فلزی فقط برای ساختمان های در حال ساخت مورد استفاده قرار می گیرد .

جای شما در فضای مجازی خالیست

برای داشتن یک وب سایت و یا کاتالوگ آنلاین لازم است تا فضای میزبانی کت پرو را مناسب با کسب و کار خود تهیه نمایید که اطلاعات کسب و کار خود را در آن بارگذاری کنید. با خرید سرویس ویژه شرکت های نصب داربست، می توانید یک پل ارتباطی قوی بین خود و مشتریان خود برقرار نمایید. از این پس مشتریان شما قادر خواهند بود شما را در گوگل و سایر فضای مجازی بیابند.

راه اندازی سریع

شما قادر خواهید بود طی چند روز صفحه رسمی شرکت خود را راه اندازی کرده و آنرا برای عموم به اشتراک بگذارید.

حضور فعال در فضای مجازی

با استفاده از سرویس کت پرو, شما در تمام فضای مجازی حضور پر رنگ و فعالی خواهید داشت.

اشتراک گذاری و نمایش اطلاعات

کت پرو, شما را قادر می سازد تا تمام اطاعات مربوط به کاربران خود را مشاهده کنید و از آن گزارش تهییه نمایید.

مشاوره رایگان

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09102903257

انواع داربست ها

اطلاعاتی درمورد داربست فلزي

01

داربست فلزی برای برج ها و پروژه های بزرگ

هر چه پروژه ها حجم و ارتفاع بیشتری داشته باشند اجرای داربست از اهمیت بالاتری برخوردار خواهد شد. ما به شما تضمین می دهیم تخصص و تجربه ی کافی برای اجرای داربست با استانداردهای لازم را داریم.

02

 داربست هیئت، چهارپایه چرخدار و داربست بنر

یکی از مهمترین مولفه ها در کاهش قیمت برای داربست های کوچک در تهران نزدیکی اکیپ نصاب به محل است. ما در گروه داربست تهران با بهره گیری از چند اکیپ مجهز در غرب، شرق و شمال تهران پروژه های داربست شما را در سریعترین زمان ممکن انجام می دهیم. 

03

داربست کفراژ

کفراژ بندی داربست (Reinforced Formwork) به معنای استفاده از قالب بندی موقتی برای ریختن بتن به همراه داربست‌های فلزی یا آهنی است که درون بتن قرار می‌گیرند تا مقاومت سازه در برابر فشار، کشش و خمش را افزایش دهند. با استفاده از کفراژ بندی داربست، می‌توان سازه‌هایی با مقاومت و پایداری بیشتری را در مقابل نیروهای خارجی مانند باد، زلزله و بارهای سنگین بسازید.

ما را بهتر بشناسید

با تیم CatPro آشنا شوید. درباره ارزش‌های اصلی، داستان و نحوه تعادل بین کار، زندگی و همه چیز بیاموزید.