درباره کت پرو

·

·

داستان ما

در سال 2010، ما به عنوان یک آژانس طراحی وب شروع به کار کردیم، اما به زودی بازاریابی کاتالوگ هوشمند را کشف کردیم و عاشق آن شدیم. CatPro در سال 2020 متولد شد تا به کسب و کارها , یک راه حل دیجیتالی ساده و در عین حال قدرتمند برای کمک به رشد آنها بدهد.

امروزه CatPro تیمی متشکل از بیش از 20 طراح، توسعه‌دهنده، نویسنده، سخنران، عکاس، موج سوار، شطرنج بازان، مسافران جهان، رویاپردازان و افراد واقعاً خوب است.

اگرچه ما از سرتاسر جهان هستیم و به صورت ریموت کار می کنیم، اما یک چیز مشترک داریم و آن اشتیاق به ساخت یک محصول در سطح جهانی در فرهنگ شرکتی است که بر اساس اعتماد، فداکاری و ارزش های مشترک ساخته شده است.

ساده نگه داشتن آن

ما به قدرت ساده نگه داشتن معتقدیم. بدون ویژگی های غیر ضروری یا فرآیندهای پیچیده. ما 100٪ روی ساختن چیزی که مشتریانمان به آن نیاز دارند و دوست دارند استفاده کنند متمرکز شده ایم.

ما روی چیزهایی سرمایه گذاری می کنیم که برای موفقیت بلندمدت مهم هستند. ما می خواهیم محصولی بسازیم که در هر مرحله احساس خوبی داشته باشد. از طراحی تمیز و ویرایشگر محتوا با استفاده آسان تا پشتیبانی استثنایی از مشتری.

از راه دور اولویت ماست

CatPro یک تیم توزیع شده متشکل از بیش از 20 نفر است که در 5 کشور زندگی و کار می کنند. تیم بین المللی ما ما را قادر می سازد تا به مشتریان خود در سراسر جهان خدمات بهتری ارائه دهیم.

ابزارهای آنلاین (مانند Slack، Notion، GitHub و 15Five) به ما کمک می کنند در ارتباط باقی بمانیم و تیم خود را قوی نگه داریم. هر عضو تیم آزادی زندگی و کار در هر نقطه از جهان را دارد. یک بار در سال، هر تیم در مکان های مختلف برای یک “کار با هم” ملاقات می کند. ما به سوئد، ایتالیا، اسپانیا، کلمبیا و گرجستان سفر کرده ایم.

ویژگی ها

در زمان توسعه ویژگی‌های کت پرو مهم ترین چیزی که در نظر می‌گیریم سادگیست. در کت پرو همه چیز حول محور فروش مبتنی بر فعالیت می‌گذرد و ما بر این باوریم گرچه همیشه نمی‌توانید نتایج را کنترل کنید، اما می توانید اقداماتی را که معاملات را به سمت تکمیل شدن سوق می‌دهد، تحت نظر داشته باشید.

توسعه بر اساس سادگی

سادگی، اصل اول ما است و باعث می‌شود تا روی موارد مهم تمرکز کنید و کارایی را افزایش دهید. کاتالوگ کت پرو در ساده‌ترین حالت ممکن طراحی شده است. هرکسی می‌تواند در کمتر از 10 دقیقه، کاتالوگ خود را بسازد و آنرا با مشتریان خود به اشتراک بگذارد.

۱- ثبت نام کنید.
۲- یکی از پلن های موجود را انتخاب کنید.
۳- کاتالوگ خود را بارگزاری کنید.
۴- و در نهایت , آنرا به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *