معاون مرکز توسعه تجارت الکترونیکی اعتقاد دارد سه عامل موجب کاهش تعداد شکایات از کسبوکارهای آنلاین شده است.
The post بررسی دلیل کاهش 70 درصدی شکایات از کسبوکارهای اینترنتی: افزایش رضایت کاربران یا پیچیدهشدن فرایند شکایت؟ appeared first on دیجیاتو.
معاون مرکز توسعه تجارت الکترونیکی اعتقاد دارد سه عامل موجب کاهش تعداد شکایات از کسبوکارهای آنلاین شده است.
The post بررسی دلیل کاهش 70 درصدی شکایات از کسبوکارهای اینترنتی: افزایش رضایت کاربران یا پیچیدهشدن فرایند شکایت؟ appeared first on دیجیاتو.
دیدگاهتان را بنویسید