آنطور که در این گزارش آمده، حجم ارسال کمپینهای ریتنشن مارکتینگ در مهرماه ۱۴۰۱ با افت شدیدی روبهرو بوده است.
The post گزارش سال ۱۴۰۱ «نجوا»: افزایش ۷۱ درصدی سرمایهگذاری کسبوکارها در ریتنشن مارکتینگ appeared first on دیجیاتو.
آنطور که در این گزارش آمده، حجم ارسال کمپینهای ریتنشن مارکتینگ در مهرماه ۱۴۰۱ با افت شدیدی روبهرو بوده است.
The post گزارش سال ۱۴۰۱ «نجوا»: افزایش ۷۱ درصدی سرمایهگذاری کسبوکارها در ریتنشن مارکتینگ appeared first on دیجیاتو.
دیدگاهتان را بنویسید