مصاحبه با مدیر دیجی‌پلاس: آینده سرویس پریمیوم دیجی‌کالا چه خواهد بود؟

·

·

تیم دیجی‌پلاس یک تیم 10 نفره در گروه مارکتینگ دیجی‌کالاست. دیجی‌پلاس قرار است مشتریان دیجی‌کالا را تبدیل به مشتریانی وفادار کرده و خدمات ویژه‌ای را به آن‌ها عرضه کند. صحبت درباره به‌وجودآمدن این سرویس در گروه دیجی‌کالا به چندین سال پیش برمی‌گردد. ایده دیجی‌پلاس از سال ۹۶ شکل گرفت و در سال ۹۸ جدی‌تر شد. «حمید محمدی» که از مؤسسین دیجی‌کالاست، ازجمله کسانی بوده که در سال ۹۶ برای شکل‌دادن این سرویس ایده‌پردازی کرده و حمایت‌های زیادی برای راه‌اندازی و توسعه آن داشته است. تاکنون بیش از 1 میلیون کاربر از خدمات دیجی‌پلاس استفاده کرده‌اند. این تیم درحال‌حاضر با هدایت […]

The post مصاحبه با مدیر دیجی‌پلاس: آینده سرویس پریمیوم دیجی‌کالا چه خواهد بود؟ appeared first on دیجیاتو.

تیم دیجی‌پلاس یک تیم 10 نفره در گروه مارکتینگ دیجی‌کالاست. دیجی‌پلاس قرار است مشتریان دیجی‌کالا را تبدیل به مشتریانی وفادار کرده و خدمات ویژه‌ای را به آن‌ها عرضه کند. صحبت درباره به‌وجودآمدن این سرویس در گروه دیجی‌کالا به چندین سال پیش برمی‌گردد. ایده دیجی‌پلاس از سال ۹۶ شکل گرفت و در سال ۹۸ جدی‌تر شد. «حمید محمدی» که از مؤسسین دیجی‌کالاست، ازجمله کسانی بوده که در سال ۹۶ برای شکل‌دادن این سرویس ایده‌پردازی کرده و حمایت‌های زیادی برای راه‌اندازی و توسعه آن داشته است. تاکنون بیش از 1 میلیون کاربر از خدمات دیجی‌پلاس استفاده کرده‌اند. این تیم درحال‌حاضر با هدایت
The post مصاحبه با مدیر دیجی‌پلاس: آینده سرویس پریمیوم دیجی‌کالا چه خواهد بود؟ appeared first on دیجیاتو. 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *