مدیر تیم تجربه مشتری دیجی‌کالا: نمی‌توان همه مشکلات را حل کرد اما می‌توان آن‌ها را به حداقل رساند

·

·

به گفته محمدی، مشتری ناراضی به کسب‌وکار ضربه می‌زند و دیجی‌کالا تمام تلاش خود را برای به حداقل رساندن تعداد این مشتری‌ها انجام می‌دهد.

The post مدیر تیم تجربه مشتری دیجی‌کالا: نمی‌توان همه مشکلات را حل کرد اما می‌توان آن‌ها را به حداقل رساند appeared first on دیجیاتو.

به گفته محمدی، مشتری ناراضی به کسب‌وکار ضربه می‌زند و دیجی‌کالا تمام تلاش خود را برای به حداقل رساندن تعداد این مشتری‌ها انجام می‌دهد.
The post مدیر تیم تجربه مشتری دیجی‌کالا: نمی‌توان همه مشکلات را حل کرد اما می‌توان آن‌ها را به حداقل رساند appeared first on دیجیاتو. 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *