به گفته او در زمین بانکداری الکترونیکی موضوع بهبود تجربه مشتری بود؛ یعنی سعی شود با ارائه سرویسهای قبلی اطمینان مشتری را جلب کرد.
The post مدیرعامل فناپ: در بانکداری هوشمند باید بهدنبال خلق تجربه جدید برای مشتری باشیم appeared first on دیجیاتو.
به گفته او در زمین بانکداری الکترونیکی موضوع بهبود تجربه مشتری بود؛ یعنی سعی شود با ارائه سرویسهای قبلی اطمینان مشتری را جلب کرد.
The post مدیرعامل فناپ: در بانکداری هوشمند باید بهدنبال خلق تجربه جدید برای مشتری باشیم appeared first on دیجیاتو.
دیدگاهتان را بنویسید