در UX شیراز مطرح شد: تعامل تیم‌های ارتباطات و طراحی محصول برای خدمت‌رسانی بهتر

·

·

به گفته خسروی تیم ارتباطات جنبه‌هایی از مشتری را می‌بیند که سایر تیم‌ها آن‌ها را نمی‌بینند.

The post در UX شیراز مطرح شد: تعامل تیم‌های ارتباطات و طراحی محصول برای خدمت‌رسانی بهتر appeared first on دیجیاتو.

[[{“value”:”به گفته خسروی تیم ارتباطات جنبه‌هایی از مشتری را می‌بیند که سایر تیم‌ها آن‌ها را نمی‌بینند.
The post در UX شیراز مطرح شد: تعامل تیم‌های ارتباطات و طراحی محصول برای خدمت‌رسانی بهتر appeared first on دیجیاتو.”}]] 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *