گزارش ویدیویی دیجیاتو از ششمین نمایشگاه کار ایران

·

·

تقویت برند کارفرمایی، یکی از مهم‌ترین اهداف شرکت‌های حاضر در نمایشگاه کار است.

The post گزارش ویدیویی دیجیاتو از ششمین نمایشگاه کار ایران appeared first on دیجیاتو.

[[{“value”:”تقویت برند کارفرمایی، یکی از مهم‌ترین اهداف شرکت‌های حاضر در نمایشگاه کار است.
The post گزارش ویدیویی دیجیاتو از ششمین نمایشگاه کار ایران appeared first on دیجیاتو.”}]] 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *