اُفود: در یک ماه به سهم ۲۰ درصدی از بازار سفارش غذای آنلاین مشهد رسیدیم

·

·

ورود اُفود به‌عنوان رقیبی تازه‌نفس به بازار سفارش آنلاین غذا می‌تواند انحصار ناخواسته ایجادشده در این بازار را بشکند.

The post اُفود: در یک ماه به سهم ۲۰ درصدی از بازار سفارش غذای آنلاین مشهد رسیدیم appeared first on دیجیاتو.

[[{“value”:”ورود اُفود به‌عنوان رقیبی تازه‌نفس به بازار سفارش آنلاین غذا می‌تواند انحصار ناخواسته ایجادشده در این بازار را بشکند.
The post اُفود: در یک ماه به سهم ۲۰ درصدی از بازار سفارش غذای آنلاین مشهد رسیدیم appeared first on دیجیاتو.”}]] 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *