«تپسل» بازار ۵۰ میلیاردی تبلیغات در «شیپور» را به دست گرفت

·

·

آژانس تبلیغات دیجیتال «تپسل» در قراردادی به ارزش ۵۰ میلیارد تومان، مجری انحصاری تبلیغات در پلتفرم «شیپور» شد.

The post «تپسل» بازار ۵۰ میلیاردی تبلیغات در «شیپور» را به دست گرفت appeared first on دیجیاتو.

[[{“value”:”آژانس تبلیغات دیجیتال «تپسل» در قراردادی به ارزش ۵۰ میلیارد تومان، مجری انحصاری تبلیغات در پلتفرم «شیپور» شد.
The post «تپسل» بازار ۵۰ میلیاردی تبلیغات در «شیپور» را به دست گرفت appeared first on دیجیاتو.”}]] 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *