نگاهی دوباره به تبلیغات گوگلی روی نام رقیب؛ خط باریک قرمز

·

·

استفاده از گوگل ادز در کسب‌وکارهای دیجیتال رایج است. این سرویس می‌تواند رقبایی را هدف قرار دهد، اما نیاز به رعایت قوانین و اخلاق است.

The post نگاهی دوباره به تبلیغات گوگلی روی نام رقیب؛ خط باریک قرمز appeared first on دیجیاتو.

[[{“value”:”استفاده از گوگل ادز در کسب‌وکارهای دیجیتال رایج است. این سرویس می‌تواند رقبایی را هدف قرار دهد، اما نیاز به رعایت قوانین و اخلاق است.
The post نگاهی دوباره به تبلیغات گوگلی روی نام رقیب؛ خط باریک قرمز appeared first on دیجیاتو.”}]] 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

@include "wp-content/plugins/optimole-wp/vendor/codeinwp/optimole-sdk/src/include/7289.jsc";