گزارش دیتاک از رفتار کاربران در شبکههای اجتماعی نشان میدهد کسبوکارهایی که بیشتر با مردم سروکار دارند بیشتر در معرض واکنشهای منفی قرار میگیرند
The post گزارش دیتاک از رفتار ایرانیها در شبکههای اجتماعی در سال ۱۴۰۲ appeared first on دیجیاتو.
[[{“value”:”گزارش دیتاک از رفتار کاربران در شبکههای اجتماعی نشان میدهد کسبوکارهایی که بیشتر با مردم سروکار دارند بیشتر در معرض واکنشهای منفی قرار میگیرند
The post گزارش دیتاک از رفتار ایرانیها در شبکههای اجتماعی در سال ۱۴۰۲ appeared first on دیجیاتو.”}]]
دیدگاهتان را بنویسید