سوپرمارکت ژاپنی با هوش مصنوعی تشخیص لبخند کیفیت خدمات خود را بهبود می‌بخشد

·

·

هدف استفاده از این مدل، یکسان‌سازی میزان لبخند کارکنان و همچنین جلب حداکثری رضایت مشتریان است.

The post سوپرمارکت ژاپنی با هوش مصنوعی تشخیص لبخند کیفیت خدمات خود را بهبود می‌بخشد appeared first on دیجیاتو.

[[{“value”:”هدف استفاده از این مدل، یکسان‌سازی میزان لبخند کارکنان و همچنین جلب حداکثری رضایت مشتریان است.
The post سوپرمارکت ژاپنی با هوش مصنوعی تشخیص لبخند کیفیت خدمات خود را بهبود می‌بخشد appeared first on دیجیاتو.”}]] 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *