تحقیقات جدید: اضافه کردن برچسب هوش مصنوعی در توصیف محصولات، باعث کاهش جذابیت آنها می‌شود

·

·

تحقیقات دانشگاه ایالتی واشنگتن نشان می‌دهد که افزودن اصطلاح «هوش مصنوعی» به توصیف محصولات، باعث کاهش جذابیت آنها برای مصرف‌کنندگان می‌شود.

The post تحقیقات جدید: اضافه کردن برچسب هوش مصنوعی در توصیف محصولات، باعث کاهش جذابیت آنها می‌شود appeared first on دیجیاتو.

[[{“value”:”تحقیقات دانشگاه ایالتی واشنگتن نشان می‌دهد که افزودن اصطلاح «هوش مصنوعی» به توصیف محصولات، باعث کاهش جذابیت آنها برای مصرف‌کنندگان می‌شود.
The post تحقیقات جدید: اضافه کردن برچسب هوش مصنوعی در توصیف محصولات، باعث کاهش جذابیت آنها می‌شود appeared first on دیجیاتو.”}]] 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *