کاربران بهصورت یکسان به قابلیتهای نرمافزاری مانند ابزارهای هوش مصنوعی دسترسی ندارند و همین میتواند در فروش دستگاههای این دو برند تأثیرگذار باشد.
The post سامسونگ و اپل در مسیر گوگل؛ وقتی دسترسی به ویژگیهای جدید محدودتر میشود appeared first on دیجیاتو.
[[{“value”:”کاربران بهصورت یکسان به قابلیتهای نرمافزاری مانند ابزارهای هوش مصنوعی دسترسی ندارند و همین میتواند در فروش دستگاههای این دو برند تأثیرگذار باشد.
The post سامسونگ و اپل در مسیر گوگل؛ وقتی دسترسی به ویژگیهای جدید محدودتر میشود appeared first on دیجیاتو.”}]]


دیدگاهتان را بنویسید