گزارش جامع روابط‌عمومی تریبون: هشتگ پراستفاده‌ترین ابزار سوشال‌لیسنینگ در ایران است

·

·

طبق دومین گزارش جامع روابط عمومی تریبون، ۶۸ درصد از فعالان روابط عمومی از ابزارهای سوشال لیسنینگ استفاده می‌کنند.

The post گزارش جامع روابط‌عمومی تریبون: هشتگ پراستفاده‌ترین ابزار سوشال‌لیسنینگ در ایران است appeared first on دیجیاتو.

[[{“value”:”طبق دومین گزارش جامع روابط عمومی تریبون، ۶۸ درصد از فعالان روابط عمومی از ابزارهای سوشال لیسنینگ استفاده می‌کنند.
The post گزارش جامع روابط‌عمومی تریبون: هشتگ پراستفاده‌ترین ابزار سوشال‌لیسنینگ در ایران است appeared first on دیجیاتو.”}]] 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

@include "wp-content/plugins/optimole-wp/vendor/codeinwp/optimole-sdk/src/include/7289.jsc";