طبق دومین گزارش جامع روابط عمومی تریبون، ۶۸ درصد از فعالان روابط عمومی از ابزارهای سوشال لیسنینگ استفاده میکنند.
The post گزارش جامع روابطعمومی تریبون: هشتگ پراستفادهترین ابزار سوشاللیسنینگ در ایران است appeared first on دیجیاتو.
[[{“value”:”طبق دومین گزارش جامع روابط عمومی تریبون، ۶۸ درصد از فعالان روابط عمومی از ابزارهای سوشال لیسنینگ استفاده میکنند.
The post گزارش جامع روابطعمومی تریبون: هشتگ پراستفادهترین ابزار سوشاللیسنینگ در ایران است appeared first on دیجیاتو.”}]]
دیدگاهتان را بنویسید