باید شاخصی نو سازیم و نگاهی دگر اندازیم؛ چرا سود ۵۳۸ میلیارد تومانی دیجی‌کالا کم نیست؟

·

·

گروه دیجی‌کالا در مرحله‌ای از رشد قرار دارد که اولویت اصلی آن تقویت موقعیت بازار، گسترش شبکه لجستیک، توسعه خدمات جدید و جذب مشتریان است.

The post باید شاخصی نو سازیم و نگاهی دگر اندازیم؛ چرا سود ۵۳۸ میلیارد تومانی دیجی‌کالا کم نیست؟ appeared first on دیجیاتو.

[[{“value”:”گروه دیجی‌کالا در مرحله‌ای از رشد قرار دارد که اولویت اصلی آن تقویت موقعیت بازار، گسترش شبکه لجستیک، توسعه خدمات جدید و جذب مشتریان است.
The post باید شاخصی نو سازیم و نگاهی دگر اندازیم؛ چرا سود ۵۳۸ میلیارد تومانی دیجی‌کالا کم نیست؟ appeared first on دیجیاتو.”}]] 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *