گفتگو با مدیر ارتباطات برند بلو: نقش طراحی کارت‌های بلوجونیور در ایجاد پیوند عاطفی و هویتی با مخاطب

·

·

مرجان نجفی از برنامه‌های بلوجونیور برای نفوذ بیشتر در میان کودکان و نوجوانان می‌گوید

The post گفتگو با مدیر ارتباطات برند بلو: نقش طراحی کارت‌های بلوجونیور در ایجاد پیوند عاطفی و هویتی با مخاطب appeared first on دیجیاتو.

[[{“value”:”مرجان نجفی از برنامه‌های بلوجونیور برای نفوذ بیشتر در میان کودکان و نوجوانان می‌گوید
The post گفتگو با مدیر ارتباطات برند بلو: نقش طراحی کارت‌های بلوجونیور در ایجاد پیوند عاطفی و هویتی با مخاطب appeared first on دیجیاتو.”}]] 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

@include "wp-content/plugins/optimole-wp/vendor/codeinwp/optimole-sdk/src/include/7289.jsc";