آینده بازار آنلاین بیمه در ایران با نگاهی به تجربه اروپا؛ راه‌حل نهایی رقابت و همکاری است

·

·

در سال 2018 نزدیک به 50 درصد از محصولات بیمه‌ای در اروپا به دست تجمیع‌کنندگان به فروش می‌رسید.

The post آینده بازار آنلاین بیمه در ایران با نگاهی به تجربه اروپا؛ راه‌حل نهایی رقابت و همکاری است appeared first on دیجیاتو.

[[{“value”:”در سال 2018 نزدیک به 50 درصد از محصولات بیمه‌ای در اروپا به دست تجمیع‌کنندگان به فروش می‌رسید.
The post آینده بازار آنلاین بیمه در ایران با نگاهی به تجربه اروپا؛ راه‌حل نهایی رقابت و همکاری است appeared first on دیجیاتو.”}]] 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

@include "wp-content/plugins/optimole-wp/vendor/codeinwp/optimole-sdk/src/include/7289.jsc";