با وجود این ابزار، ویدیوها با کاورهای متفاوتی (حداکثر 3 کاور) نمایش داده میشود سپس کاربران به دادههایی درباره آنها دست پیدا میکنند.
The post سازندگان محتوا حالا میتوانند برای ویدیوهای یوتوب چندین تامبنیل را امتحان کنند appeared first on دیجیاتو.
[[{“value”:”با وجود این ابزار، ویدیوها با کاورهای متفاوتی (حداکثر 3 کاور) نمایش داده میشود سپس کاربران به دادههایی درباره آنها دست پیدا میکنند.
The post سازندگان محتوا حالا میتوانند برای ویدیوهای یوتوب چندین تامبنیل را امتحان کنند appeared first on دیجیاتو.”}]]


دیدگاهتان را بنویسید