مدیرعامل مرکز مطالعات توسعه و رقابت: شکایت تپسی از اسنپ در مرحله جبران خسارت است

·

·

موسسه مطالعات توسعه و رقابت مشاور تپسی در پرونده شکایت تپسی علیه اسنپ (موسوم به «هزار سیم‌کارت») بوده است.

The post مدیرعامل مرکز مطالعات توسعه و رقابت: شکایت تپسی از اسنپ در مرحله جبران خسارت است appeared first on دیجیاتو.

[[{“value”:”موسسه مطالعات توسعه و رقابت مشاور تپسی در پرونده شکایت تپسی علیه اسنپ (موسوم به «هزار سیم‌کارت») بوده است.
The post مدیرعامل مرکز مطالعات توسعه و رقابت: شکایت تپسی از اسنپ در مرحله جبران خسارت است appeared first on دیجیاتو.”}]] 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *